Hoodies, hoodies en nog eens hoodies

Dit soort pullekes vind ik geweldig. Joggingstofje, leuke afbeelding en dan kleurtjes combineren. Patroontje komt uit boek stof voor durf het zelvers. Ik heb er intussen al in verschillende kleuren. Mijn mannekes zijn zo gelukkig als ze kunnen kiezen tussen de pull met de aap of met het vliegtuig,… . De applicatie op bovenstaande hoodie is volgens mijn zoon een superheld. De stofjes komen van het stoffenspektakel, de boordstof van habiba en de afbeelding van fashiondesigns.

Ik lees jullie reacties met veel plezier!

