Bambi kleedje voor Nena

Op woensdag lukt het mij soms om naar de markt te gaan met mijn drie mini-mensjes. Mijn favoriete kraampje is dan dat van het kersenpitje. Ik neus er altijd eens in het “couponnekesmandje”. Deze keer was het mijn mademoiselleke dat verliefd werd op een stofje.

Ik vind stofjes met zulke verschillende kleurtjes prachtig maar wel moeilijk om er een bijpassend garen bij te vinden. Dus maakte ik ook voering voor de mouwen. Zo was er daar al geen stiksel zichtbaar. Het patroontje komt uit het boek stof voor durf het zelvers 2, ik maakte de mouwen wel korter.

 image

Voor de rits achteraan deed ik de eerste keer een poging om het patroon te laten doorlopen. Ik vond het te erg om de twee kleine bambikes van elkaar te scheiden. En het is mij gelukt! Het patroon loopt door!! Jeej! Alleen was ik intussen vergeten dat ik mijn blinde rits ook blind moest maken om het geheel “af” te maken. Daar kon ik blijkbaar mee leven want ik heb het gewoon zo gelaten 😉

image


 

Ik lees jullie reacties met veel plezier!

