Vaderdag

Vaderdag, nooit makkelijk om een leuk cadeau te verzinnen. Maar nu had ik al lang iets in gedachten. Ik zag een man lopen met een rugzak van superdry. Een merk dat mijn Jerommeke wel leuk vindt. Met mijn silhouette cameo in mijn achterhoofd had ik er al snel “superdad” van gemaakt. Maar een zwarte rugzak zonder letters vinden was niet zo simpel. En toen kwam het idee van een T-shirt. Helemaal “op maat”. Onderaan staat in fake-chinees “papa van drie”. En benieuwd of iemand er ooit zal achterkomen wat de chinese tekens willen zeggen 🙂

Een gedachte over “Vaderdag

Ik lees jullie reacties met veel plezier!

