Wat je allemaal uit 50cm stof krijgt

Mijn jongens zijn echte brandweermannen. Toen ik op de biomarkt zag dat de mevrouw van het kersenpitje opnieuw het leuke brandweerstofje had heb ik het meteen gekocht. 50cm dan nog wel!! Gelukkig zijn mijn mannekes nog klein 😉

Voor de polo gebruikte ik het patroon van Charlie van zonen09. Ik maakte de boord onderaan wel breder omdat ik hem met tricot heb gemaakt ipv met boordstof en ik wist uit het verleden dat die dan de neiging heeft omhoog te kruipen. Ik paste de hals aan via deze tutorial die ik vond op mijn pinterest. Ik had nog genoeg voor een voorpand van een T-shirtje met drukknopjes. Achteraan zette ik een stuk blauw erop. Hoewel de toevoeging van blauw er gekomen is door een tekort aan stof vind ik het erg geslaagd. En mijn mannekes gelukkig ook! Er volgen nog stofjes van 50cm 😉

2 gedachtes over “Wat je allemaal uit 50cm stof krijgt

Ik lees jullie reacties met veel plezier!

