GIVE AWAY!!

Het was even geleden dat ik achter mijn naaimachine zat. Toch wel meer dan 1 week 😉 Gisteren was het tijd om daar verandering in te brengen. Muziekje op de achtergrond en kleedjes van vorige zomer aanpassen, ZALIG!! Ik word zo rustig van naaien.

Intussen was het ook tijd om mijn basispatroon jurk opnieuw op maat te tekenen. En ook dat was genieten: meten, uittekenen, nameten,… Bovendien vind ik het echt een luxe om een patroon op maat te hebben. Je kan elk ander patroon aanpassen zodat het als gegoten zit.

En dus wil ik graag iemand van jullie even blij maken met een basispatroon jurk op maat. Wat moet je doen?

– vrouw zijn 🙂

– in de buurt van Leuven je maten komen laten opnemen

– reageren op deze post

– is bekijken of je mijn blogje wil volgen maar geen must 😉

Op zondag strek ik de winnaar!

57 gedachtes over “GIVE AWAY!!

  1. een patroon dat past zonder aanpassingen!!! dat is mijn droom. ik woon in de buurt van leuven (8km verder) en hou heel veel van je blog. haal er toch altijd een ideetje uit, bij elk “bezoek”

    Like

Ik lees jullie reacties met veel plezier!

