Reis-naaisels

Twee dagen voor we op vakantie vertrokken besloot ik dat mijn kleine mannekes nog T-shirts nodig hadden en dat ik dringend een paar tricotjes van 50cm moest verwerken. Alle stofjes komen van kersenpitje. Het werden drie Charliekes van zonen09 en drie gewone T-shirts met drukknopjes.

august 2015 012

august 2015 011

Het mooiste vond ik de Charlie die ik maakte met het jungle stofje dat ik van mijn mama kreeg.

vakantie 2015 183

vakantie 2015 217

4 gedachtes over “Reis-naaisels

  1. […] Veel genaaid heb ik niet de laatste periode, ben met heel andere dingen bezig waar ik zeker nog iets meer over ga vertellen. Maar toen ik het groene stofje met helikopters zag hangen bij LanaLotta moest ik gewoon even tijd maken om er een Billieken van te maken.  Ik werkte de mouwen en enveloppehals af met zwarte boordstof van bij Pauli. De Charlie voor ons middelste manneke maakte ik eigenlijk al vorige zomer. […]

    Like

Ik lees jullie reacties met veel plezier!

