10 redenen om met je gezin op intersoc vakantie te gaan

Mijn ouders deden het en wij volgen hun voorbeeld. Op vakantie gaan met Intersoc. Vorig jaar in Spanje in een Intersoc-partner hotel en dit jaar hebben we geproefd van het volledige pakket in een Intersoc-hotel van Leysin. En we hebben genoten, alle vijf!

  1. Met stip op nummer 1 staat de schoentjesdienst. Wanneer de kindjes in bed liggen gaat er een animator in het hotel langs alle kamers om te luisteren of de kindjes slapen. Horen ze huilen dan geven ze je een seintje. Elke avond babysit dus. Zalig!!
  2. Er is een heel programma uitgewerkt voor ouders en kinderen. Maar dit is allemaal zeer vrijblijvend. Je kan zelf kiezen waar je aan meedoet. Je kan ook zelf je programma samenstellen. Er zijn folders die naast een beschrijving van de plek ook alles wat je nodig hebt om er te raken beschrijven.
  3. Kinderanimatie. Op sommige dagen zag ik mijn dochter amper. Ze heeft zich super geamuseerd met haar leeftijdsgenootjes.
  4. Lekker én gezond eten. Al waren er ook heel lekkere ongezonde dingen waar je dan moet afblijven natuurlijk… Bij een all in kan je ’s middags op het hotel eten maar er is ook de mogelijkheid om je picknick mee te nemen, inclusief bakjes voor slaatjes.
  5. Prachtige natuur om samen in te wandelen. Zelf ging ik als kind ook met mijn ouders naar de bergen. Ik merkte dat ik dezelfde motiverende speeches gebruikte als mijn vader vroeger om mijn mini-mensjes de berg op te krijgen 🙂  vakantie 2015 147 vakantie 2015 162 vakantie 2015 249 vakantie 2015 385
  6. Door de activiteiten komt er een leuk groepsgevoel. Je bent er ook allemaal met mensen die in dezelfde levensfase zitten. Genieten…
  7. Je moet niet naar de winkel gaan, je moet niet nadenken wat je gaat eten, je moet niet afruimen: vakantie dus.
  8. Alles is er voorzien op kinderen, je hoeft dus niet te sleuren met babybedjes, babystoeltjes,…
  9. Om 7u mogen de kinderen al luidop praten. Dan hoor je op de gang de eerste geluiden en hoef je jezelf niet in allerlei bochten te wringen om hen toch maar stil te houden. Ontbijt is er vanaf 7u30.
  10. Geen enkele vraag is te veel voor de vrijwilligers die helpen in het hotel. Mijn mademoiselleke die ging graag op uitstap en maar had geen rugzakje bij. Gelukkig had ik stof bij en mocht ik van de lieve dames van het hotel hun naaimachine even gebruiken. Een trapezium en wat rechthoeken knippen, op 15 min zat het rugzakje in elkaar.

image

image

vakantie 2015 173

Een gedachte over “10 redenen om met je gezin op intersoc vakantie te gaan

Ik lees jullie reacties met veel plezier!

