Trui met knopen op de schouder

Het komt niet vaak voor dat ik een patroon volledig opvolg. Deze keer is het bijna gelukt ;). Ik maakte een “pulleke” voor mijn mademoiselleke met als patroon “trui met knopen op de schouder” uit het boek stof voor durf-het-zelvers. Het enige wat ik toegevoegd heb is een boord aan de mouwen en onderaan de trui. Vooral omdat ik dat mooier kan afwerken. De stofjes komen van Pauli, de knopjes met een roosje vonden we bij veritas.

Mijn mademoiselle gaat nu naar het eerste leerjaar en ik voel dat ik mijn naaisels wat moet aanpassen. Pinterest is hier weer een enorme hulp in de zoektocht naar kleding voor grotere meisjes. Deze trui vind ik op dat vlak geslaagd: schattig maar toch stoerder dan een kleedje.

IMG_4902

Weinig fotokes maar wel véél mademoisellekesliefde voor iedereen!

IMG_4913

En de ideetjes in mijn hoofd blijven borrelen. Samen met de meter van dit mademoisselleke broed ik op een plan om een community op poten te zetten “omdat alle vrouwen eigenlijk zussen zijn”.  Maar daarover dus binnenkort meer! Jeej! Ben je toch heel erg nieuwsgierig of geïnteresseerd? Stuur dan een mailtje naar yerasi376@gmail.com

8 gedachtes over “Trui met knopen op de schouder

Ik lees jullie reacties met veel plezier!

