GIVE AWAY!!

Met de kerstperiode in het verschiet wou ik nog graag iets weggeven. Veel ideetjes in mijn hoofd maar het liefst van al wou ik opnieuw een patroon op maat maken. Dus dan doe ik dat. De vorige winnares Eva is tevreden naar huis gegaan na een gezellig avondje tekenen en heeft intussen haar patroontje getest en ik zag dat het goed was.

En dus wil ik graag iemand van jullie even blij maken met een basispatroon jurk op maat. Wat moet je doen?

– vrouw zijn 🙂

– in de buurt van Leuven je maten komen laten opnemen en indien nodig de aanpassingen laten doen

– reageren op deze post met 1) het leukste cadeau dat je ooit kreeg en 2) het leukste cadeau dat je ooit aan iemand gaf

– mijn facebookpagina of mijn blogje volgen

Op zondag maak ik de winnaar bekend!

22 gedachtes over “GIVE AWAY!!

  1. Ola weer een leuke actie! En dat nog voor de feestdagen. Nog niet druk genoeg? Super van jou!
    Ik kom zo wel eens langs en laat graag de kans aan anderen 😉 Veel liefs x

    Like

  2. Hallo,

    Ik wil dit graag winnen natuurlijk, zoals bijna iedereen hé 😉

    Om op jouw vraag te antwoorden : Het mooiste cadeau dat ik ooit kreeg was het volgende

    Mijn zoon van 14 en mijn dochter van 12 hadden voor onze huwelijksverjaardag een verrassingsreis naar Londen geregeld. In één dag heen en weer, boot, trein en toegangsticket voor Madame Tussaud, en een metroticket. Het werd een helse dag (om dat allemaal gedaan te krijgen) maar we waren fier dat ze dat allemaal zelf als verrassing hadden kunnen regelen. (En toen was het niet via google want het is 22 jaar geleden en we hadden pas onze eerste computer)

    Het mooiste cadeau dat ik ooit gegeven heb (vind ik) is het bekleden van de wieg, lakentjes etc maken voor de geboorte van mijn eerste kleindochter, Dorien. Zij is ondertussen 3,5 jaar. Het plezantste is een handpop die ik voor haar maakte uit een sok. Daar heeft ze enorm veel plezier aan gehad.

    Verder … ik ben een vrouw (haha) en ben bereid naar Leuven te komen want dan kan ik binnenspringen bij mijn kleindochter die met haar ouders in Rotselaar woont.

    Nog een fijne dag verder.

    Regina

    Like

  3. Wat een superleuke actie idd.

    Het leukste cadeau dat ik ooit kreeg was van men schoonmoeder een schilderij van mezelf en men hond.

    En ja het het leukste cadeau dat ik ooit zelf heb gegeven daar kan ik alleen maar naar gokken natuurlijk. Maar ik denk dat dit het zelfgehaakt draakje is dat ik had gemaakt voor het ongeboren kindje van men beste vriendin. Ze vond het zo schattig en mooi…

    Liked by 1 persoon

  4. Het leukste cadeau dat ik ooit kreeg… ik zou het zo direct niet weten, ik heb al zovéééééél leuke cadeaus gekregen. Als het dan toch moet, het eerste cadeautje voor moederdag, mijn zoontje was toen 6 maanden, ik heb het altijd bewaard, nu toch al meer dan 34 jaar.
    Het leukste cadeau dat ik ooit zelf gaf…ik heb ooit een tipi gemaakt voor mijn achterneefje, ik vond het vooral leuk de gezichten van de rest van de familie te zien…want uiteindelijk kom je wel binnen met een groot pak en de kinderen zijn er wild van 🙂

    Like

  5. Wat een leuke give-away. Ik doe graag mee. Volgen doe ik je al!

    Het leukste cadeau dat ik ooit kreeg: Moeilijk want ik vind alle cadeaus leuk, maar als ik dan toch moet kiezen is het het onverwachte optreden van mijn leerlingen tijdens mijn huwelijksviering, bijna 10 jaar geleden. Helemaal stiekem ingeoefend en al. Heel emotioneel. Ofwel de doos met chocolaatjes met de vraag of ik meter wilde zijn? Ik kan echt niet kiezen 🙂

    Het leukste dat ik ooit gaf: een verrassingsreisje voor mijn moeder haar 50ste verjaardag met ons allen. Ik maakte een fotoalbum met allerlei tips. Haar gezichtsuitdrukking van toen staat nog altijd in mijn geheugen 🙂

    Like

  6. Ooooooh, wat een leuke actie! Ik volg echt nog maar net je blog, en meteen al zo’n leuke verrassing! Tof! Ik doe graag mee, maar vind het heel erg moeilijk om een antwoord te geven op je vragen! Ik heb al zo ongelooflijk veel leuke en mooie kadootjes gekregen! Als ik dan toch moet kiezen: vorig jaar kreeg ik van m’n vriend twee armbanden met daarop de namen van m’n dochters in het lettertype van hun geboortekaartje. Heel erg mooi! De mooiste dingetjes die ik zelf al gegeven heb, zijn denk ik toch de zelfgemaakte spulletjes: een gepersonaliseerd geboortedekentje voor m’n metekindje, een tas met tangosilhouette voor m’n tangodansende mama, een geboortepakketje voor de geboorte van het langverwachte kindje van een van m’n beste vriendinnen, enz… Zoals je misschien wel ziet hou ik het meest van gepersonaliseerde kadootjes die bijblijven, ondanks de zalige andere kadootjes die ik al ooit kreeg en gaf 🙂

    Liked by 1 persoon

  7. De leukste, meest hartverwarmende verrassing ooit is voor mij mijn allereerste huisdier geweest.. Carlito. Gedurende jaren heeft hij m’n hart en m’n huis met liefde gevuld. En tijdens m’n late avond naaistuipkes (die ken je waarschijnlijk ook 😉 ) was hij steeds bij me in de buurt om me aan te moedigen en door te gaan.
    En het mooiste cadeau dat ik ooit gaf is een zelfontworpen tasje in vrolijke kleuren aan m’n beste vriendin. Ik wou haar graag verrassen met iets warm en kleurrijk, met iets uniek dat haar echt typeert. Opdracht geslaagd!

    Like

  8. Oh leuk, een give-away;) daar doe ik graag aan mee;)
    Leuven is niet zo ver en ik volg je;)
    Leukste cadeau dat ik ooit kreeg: een citytrip naar New York van mijn man, nog vlak voor we aan kindjes begonnen.
    En het leukste dat ik ooit gaf: ik bracht mijn man het nieuws dat ik zwanger was op de dag van zijn 32e verjaardag, ik denk wel dat dat het mooiste “cadeau” is dat ik hem kon geven.

    Liked by 1 persoon

  9. Het leukste cadeau een oude naaidoos van mijn oma die mijn mama voor mijn 30 ste verjaardag pimpte
    Ik heb voor mijn dochtertje als ze grote zus werd een pop gemaakt die helemaal op haar leek

    Like

  10. leuke give-away!!! daar doe ik heel graag aan mee..
    bij deze ik volg je ook op facebook.
    Het leukste cadeau dat ik ooit kreeg: een zelfgemaakte bloem van mijn petekindje, vooral omdat ik weet dat hij helemaal niet graag knutselt.
    Het leukste cadeau dat ik ooit gaf: een zelfgemaakt kleedje voor mijn broer zijn dochter en een zelfgemaakte broek voor mijn broer zijn zoon.

    Like

  11. Vrouw zijn, check!
    Regio Leuven, check!
    Blogje én Facebook volgen, dubbel check!
    Nu nog de vragen beantwoorden:
    Het mooiste cadeau dat ik ooit gekregen heb is mijn familie. Geboren worden in een warm gezin, met een papa die hemel en aarde zou bewegen om ons gelukkig te maken. Een mama die buiten de liefste mama van de wereld ook nog eens mijn beste vriendin is. Een zus waar ik ruzie mee kan maken, maar waar erna alles steeds weer goed komt. Mijn eigen gezin, mijn partner met wie ik alles kan delen en er altijd voor me is. En mijn zoontje… mijn Alles. 🙂
    Het mooiste cadeau dat ik ooit gegeven heb? Boekjes aan de (toen toekomstige) oma’s en opa’s waarmee we ze vertelden dat ons zoontje op komst was. De hevigste emoties komen niet los bij een duur cadeau, maar bij dat wat met liefde gemaakt wordt…

    Like

  12. Leuke wedstrijd (& des te leuker omdat ik in regio Leuven woon…)! Mijn mooiste cadeau en ook grootste verrassing ooit was dat ik pas op 20 weken ontdekte dat ik zwanger was. Gecombineerd met een verhuis en een reorganisatie op mijn toenmalig werk was het dus ’n pittige periode. Nu zeg ik altijd tegen mijn zoontje: “Jij bent mama’s grootste cadeautje!” Mijn man vraagt wel om niet meer voor zulke grote verrassingen te zorgen en beter voorbereid te zijn 🙂
    Het grootste geschenk dat ik ooit gaf: een reis naar Lapland. Ik had een wedstrijd gewonnen, en mijn broer had geen huwelijksreis gepland.

    Like

  13. Natuurlijk doe ik mee 😀

    Het leukste cadeau dat ik kreeg was een zelfgemaakt Barbiehuis… het was bijna zo groot met grote kamers waar echt ruimte was voor de meubeltjes en de poppen. Het was een Sinterklaascadeau dus pas jaren later begreep ik dat een buurjongen die architectuur studeerde dat in zijn vrije tijd had gemaakt. Het huis wordt trouwens nog steeds gebruikt, door de dochtertjes van mijn nicht.

    Het speciaalste cadeau dat ik zelf ooit gaf was een plakboek voor mijn beste vriendin. Met mooie prentjes en quotes, vragen om bij stil te staan, tekenopdrachten, … eigenlijk een persoonlijk werkboek. Ik heb het vorig jaar met haar verjaardag gegeven en ik hoor nog regelmatig dat ze erin kijkt of in bezig is.

    Like

  14. Oh, wat een super giveaway! Wel moeilijke vragen… :p
    Het mooiste cadeau dat ik ooit kreeg, zijn mijn kinderen 🙂 Maar als het echt een materieel iets moet zijn, dan kies ik voor mijn overlock. Of mijn Cameo. Of mijn fiets. Verdorie, moeilijk kiezen en allemaal wel van mijn vriend gekregen, dus misschien is hij gewoon mijn mooiste cadeau van de man hierboven 😉
    Het mooiste cadeau dat ik ooit gaf is nog moeilijker te beoordelen. Ik weet wel dat ik voor mijn vriend zijn verjaardag toen we elkaar nog geen jaar kenden eens al zijn vrienden heb opgetrommeld om samen te gaan bowlen en eten en dat was toen wel heel fijn en hij was daar super content mee en heeft toen wel es gezegd dat dat een topverjaardagscadeau was.

    Like

  15. Fijn idee, die give-away!
    Het mooiste cadeau dat ik ooit gekregen heb, is een nieuwe naaimachine. Ik ging met het werk op tweedaagse, en mijn vriend deed tweemaal de ochtendshift en de avondshift met de peuterdochter (doe ik meestal alleen). Hij was zo onder de indruk dat ik dat helemaal klaar krijg, én zelf op tijd op mijn werk raak, dat hij voor moederdag een geweldige machine gekocht heeft.
    Het mooiste cadeau dat ik gegeven heb … moeilijk … Ik denk dat het voor mijn nu overleden grootvader was. Hij was een enorme wielerliefhebber, en ik had voor hem een boek gekocht met alle hoogtepunten van 100 jaar Tour de France. De mens was toen al ruim de tachtig voorbij, maar met tranen in de ogen keek hij door zijn vergrootglas naar zijn grote helden.

    Liked by 1 persoon

  16. Heb net besloten om last-minute toch ook een kansje te wagen… (wie niet waagt, …)

    Ik ben zelf een enorme fan van verrassingen, of ze nu groot of klein zijn. Eén van de leukste verrassingen die ik organiseerde, was voor een vriend die als tiener is zijn beide ouders is verloren, waardoor hij en zijn zus op jonge leeftijd hun plan moesten trekken. Toen hij 2 jaar geleden ging trouwen, zou hij door zijn zus opgehaald worden en in zijn klein tweedehands auto-tje naar het gemeentehuis rijden om daar zijn teerbeminde echtegnote op te wachten. Zijn toekomstige echtgenote woonde 100 km verder en zou met zo’n rode Engelse bus vol familieleden aan komen rijden.

    Toen ik dit te weten kwam, organiseerde ik – in overleg met zijn teerbeminde, maar zonder dat hij het wist – samen met vrienden een ‘suite’ met 2pk’tjes. De gigantische smile op zijn gezicht toen we al toeterende de straat inreden, gaf onze vriendengroep een fantastisch gevoel.

    Het mooiste cadeau dat ik gekregen heb, is er niet ééntje, maar zijn er duizenden. De meesten zijn ‘kleine gelukjes’: de jongste die op zondag de tafel dekt voor het ontbijt, de oudste die voor het slapen gaan een briefje onder mijn hoofdkussen verstopt, een knuffel van mijn man na een moeilijke werkdag, een vriendin die me komt ophalen voor een wandeling in het park om wat bij te praten,…
    En omdat geluk vaak in kleinde dingen zit, wens ik jou en jouw bloglezers veel kleine dingen toe!

    Fijne weekend,

    Alix

    Liked by 1 persoon

    • Alix!! Zo mooi allemaal! Ik moet met spijt in mijn hart zeggen dat ik een uur geleden al de winnaar heb getrokken!! Toch bedankt voor je mooie woorden. Ik wens u ook nog veel van die intense geniet momentjes

      Like

Ik lees jullie reacties met veel plezier!

