MAMA BAAS

Ik mag nu ook stukjes schrijven voor op de site van mamabaas. Via deze link kan je de stukjes lezen die ik voor hen schreef. Jeej!!

mamabaas

7 gedachtes over “MAMA BAAS

  1. en toch effe aanvullen: ik las net die post van ‘it takes a village…’ en word er echt stil van, zo schoon en eerlijk geschreven, echt prachtig!! ik ben helemaal fan!! maar kunnen we jouw schrijfels daar ook via bloglovin of zoiets lezen?

    Liked by 1 persoon

      • ah ja, dat lijkt me een goed idee, zo kunnen we jouw schrijfsels ook lezen. Nu ja, ik moet misschien nog eens gaan kijken naar wat anderen daar schrijven, misschien spreken die evenveel aan, en kan ik gewoon de hele blog volgen natuurlijk… maar sowieso is zo’n overzichtje misschien wel leuk 🙂

        Like

Ik lees jullie reacties met veel plezier!

