Hug dealer met “jow jow” hemd

IMG_5179

Onze jongsten telg heeft de ‘street credibility’ van zijn vader geërfd. Dus ik stak hem in de CISSE broek van zonen09 met een canvas stofje van het stoffenspektakel. Daarop deed ik hem een t-shirt aan van de Hema waar ik met mijn cameo zorgde voor het bijpassende opschrift “hug dealer”. Want knuffeltjes uitdelen kan hij als de beste. Voor het stukje ‘street’ koos ik voor het forest patroon uit de ottobre 6/2013. De geruite flannel komt van bij pauli en de knopjes van veritas. De kap en mouwen komen uit een T-shirt van de papa. Mijn mademoiselleke zag het hemdje en zei “cool mama, dat is echt een jow jow hemd”.

‘Street credibility’ dus, met een groot knuffelgehalte. Het manneke had zoals altijd weinig zin in foto’s, mét fototoestel ging het al iets beter 🙂

En voor diegenen die letten op details, de print van mijn hemdje loopt door!!! Jeej!! Niet dat ik het had uitgemeten, gewoon een chanceke. Het leven kan toch mooi zijn 🙂

IMG_5164

IMG_5177

IMG_5176

IMG_5172

IMG_5170

IMG_5168

 

 

9 gedachtes over “Hug dealer met “jow jow” hemd

Ik lees jullie reacties met veel plezier!

