mama schrijfsels

Ik schrijf ongeveer een maand nu voor mamabaas. Allemaal stukjes over mama zijn. Heerlijke eerlijke verhalen die je als mama aanspreken kan je terugvinden op hun site. Mijn bijdrage deze maand ging over de volgende onderwerpen:

  1. Eén van de mooiste momenten met mijn dochter, over kerstmis. Dit gesprekje met haar zal ik nooit vergeten: linkje
  2. Ik ben sinds vorige week 7 jaar mama. En hoewel het niet altijd makkelijk maar wel heel leuk! In deze post kan je 21 zaken lezen waar ik enorm van geniet: linkje
  3. 5 voordelen als mama werkt en papa thuisblijft voor de kindjes in de vakantie: linkje
  4. Een heel eerlijk verhaal over hoe het is om mama te worden en te voelen waar je grenzen liggen. En het zalige van een netwerk om je hierin te helpen: linkje

Wil je mijn stukjes meteen volgen? Op mijn facebookpagina zet ik de stukjes rechtstreeks wanneer ze gepubliceerd worden!

Veel leesplezier alvast!

 

Ik lees jullie reacties met veel plezier!

