Vijf leuke uitstapjes met kinderen in het Leuvense

Zoals bij iedereen heb je periodes waar de rust in je hoofd ver te zoeken is. Verwachtingen spelen daar bij mij echt een cruciale rol in. Verwachtingen van mezelf met als surplus verwachtingen van anderen. En het waren er moeilijke, leuke, intense maar vooral VEEL de laatste tijd. Komt nog eens bij dat ik heel erg goed ben in intense emoties en absoluut een ramp in het doseren ervan. Wat tot lichtelijk gestoord gedrag kan leiden 🙂

Tijd om tot rust te komen, en dat was geweldig op deze vijf plekjes in het Leuvense:

de Zoete Waters in Heverlee bos

het Provinciedomein van Kessel-Lo

IMG_6032

IMG_6065

image

Kasteel van Horst

image

imageimage

Meer van Rotselaar

image

image

Abdij van Vlierbeek

image

7 gedachtes over “Vijf leuke uitstapjes met kinderen in het Leuvense

  1. Van deze beelden krijg ik instant een gevoel van rust en contentement! Ik wens het jou ook van harte toe … Enne, lichtelijk gestoord gedrag kan er meestal wel mee door, hoor, wat mij betreft 😉

    Like

Ik lees jullie reacties met veel plezier!

