Moederdag

Ons moeke gaf me op mijn verjaardag zoals altijd een hele boel leuke cadeaus. De knipmode nr 12, december 2015 was er eentje van. Wanneer ik haar enthousiast wou bedanken zei ze me dat het ook wel een beetje een egoïstisch cadeautje was. Ze had in die knip namelijk een jasje gezien dat ze graag had. Nu moeten jullie weten, ons moeke vraagt bijna nooit iets voor zichzelf. Ze is meestal bezig met voor anderen te zorgen. Dus ik was blij dat ik eens iets kon terugdoen. We gingen samen de stofjes kopen bij Pauli en TADAAAA!!!

Moest ik het opnieuw maken zou ik wel een dikkere versteviging kiezen dan H 180. Voor de rest was het een handig en fijn patroon om te maken.

6 gedachtes over “Moederdag

  1. Leuk zeg, en idd, altijd tof als je eens iets kan terugdoen he, ik ait zelf ook altijd maar te denken wat ik hen eens zou kunnen geven, maar vind niet vaak iets. Leuk als je dus echt iets kan doen waar ze echt blij mee zijn 🙂 en schone vest ook!

    Liked by 1 persoon

Ik lees jullie reacties met veel plezier!

