1 Billie, 1 Charlie en 2 herstelde broekskes

Mijn broekventjes zijn gelukkig! Ze zijn blij met hun T-shirtjes, maar vooral ook omdat ze voor de fotokes op de keukentafel mochten staan. Een mens moet toch iets doen om het voor iedereen plezant te houden eh :).

Veel genaaid heb ik niet de laatste periode, ben met heel andere dingen bezig waar ik zeker nog iets meer over ga vertellen. Maar toen ik het groene stofje met helikopters zag hangen bij LanaLotta moest ik gewoon even tijd maken om er een Billieken van te maken.  Ik werkte de mouwen en enveloppehals af met zwarte boordstof van bij Pauli. De Charlie voor ons middelste manneke maakte ik eigenlijk al vorige zomer.

En dan was er de nood aan korte broeken + de stapel lange broeken met gaten  = hippe korte broekjes met kleurrijke biais. Outfits in no time! Net wat ik nodig had. Een beetje instant naaiplezier 🙂

IMG_6136

IMG_6134

IMG_6133

IMG_6130

IMG_6125

        IMG_6139

 

16 gedachtes over “1 Billie, 1 Charlie en 2 herstelde broekskes

  1. Heerlijk kleurrijk en mooi gedaan. Misschien moet ik die billie toch maar in huis halen. Zou je zo’n enveloppehals nog maken voor een 6/7/… jarige? Of denk je dat dat niet echt meer past in de lagere school?

    Like

    • Mmh, moeilijke vraag. Ik zoek altijd naar een oplossing omdat mijn jongens een groot hoofd hebben. Dus voor nu vind ik het handig. Misschien de andere versies, v-hals? Mijn mademoiselle zei vorige week over een rokje “dat is echt niet mijn stijl”. Dus moeilijke leeftijd 😉

      Like

Ik lees jullie reacties met veel plezier!

