The happy-dress

Soms als je iets geeft krijg je onverwachts iets heel leuk terug. Zo ging het ook met dit stofje van bambiblauw. Ik kreeg het omdat ik iemand had geholpen zelf een rokje te maken. Leuk natuurlijk! Uit dit stofje van 45cm wou ik de “jurk voor meisjes” uit burda style 6/2016 halen. De leuke mouwkes van het patroon zijn voor een volgend projectje.

Ik heb dus echt staan dansen in de living omdat ik er gelukkig van werd. Ik denk vooral omdat het zo lang geleden was dat ik nog had kunnen naaien. Of omdat bloemekes mij altijd een beetje gelukkig maken, dat kan ook 🙂

Een zonneke, bloemekes en mijn vrolijk meisje in een vrolijk kleedje, een happy-dress it is!!

IMG_6159

IMG_6149

IMG_6151

IMG_6155IMG_6160

Laat het duidelijk zijn dat dit geen perfect naaisel is, heb wat zitten knoeien met de rekbare biais aan de naden, maar zolang het mij gelukkig maakt laat ik jullie graag meegenieten 🙂

Ik zit wat achter met het bloggen maar intussen ben ik wel flink actief geworden op instagram, neem zeker een kijkje!

7 gedachtes over “The happy-dress

  1. heel erg mooi!! ik snap dat je hier gelukkig van wordt! en nog meer als het al even geleden is dat je naai-tijd had, ik denk dat ik ook keikeigelukkig ga zijn als ik binnen een paar weken hopelijk eindelijk ook mijn naaimachine weer kan laten werken 🙂

    Liked by 1 persoon

Ik lees jullie reacties met veel plezier!

