Dansshow GIVEAWAY of TWEEEY!!!

Soms weet je niet goed waar je aan begint. Zoals bijvoorbeeld wanneer de dansschool op zoek is naar enthousiaste naaisters. Leek me zo wel leuk om andere naaisters te leren kennen. De eerste vergadering verliep top en enthousiast maakte ik een pinterestbord met alle ideetjes voor de show. Natuurlijk wou ik graag voor het dansje van mijn mademoiselleke naaien. Zij was meteen mijn grootste supporter! De (zeer professionele en fijne nvdr) juf vroeg me of ik onderstaand kleedje kon namaken.

Duchess and Lion Clothing - Paul & Paula:

Dat leek me haalbaar, ik ging meteen aan de slag en maakte het in maatjes 116, 122 en 128. Alle kindjes opmeten, passen en wat uitproberen, het liep vlotter dan ik dacht. Tot ik moest beginnen knippen en naaien. Ik dacht dat ik de klus kon klaren op een woensdag: voormiddag zonder de kindjes, namiddag had ik allerlei speelplekjes gemaakt zodat ze heel het huis konden verkennen terwijl ik achter mijn naaimachine zat. En mijn minimensjes zijn de max, ze hebben hun lichtelijk paniekerige stressmoeder soms wat bevreemdend aangekeken maar speelden nadien gewoon verder. Nu, ik wist nog helemaal niet dat 1 woensdag niet genoeg is voor:

  • 210 delen knippen
  • 210 plooikes strijken
  • 21 ritskes steken
  • 63 zoomkes strijken
  • 21 kleedjes naaien.

En dan vergeet ik voor het gemak even dat ik van de vermoeidheid twee kleedjes fout in elkaar had gestoken. Pakt dat ik nadien zei “dees nooit meer”. Tot ik op de voorstelling zat… toen was mijn mening al veel genuanceerder 🙂

Oh ja, en die hieronder met dat mooie gestrekte teentje? Dat is mijn dochter *blink*. Met mijn complimenten aan Lemmert photography voor de mooie foto’s!

Dat vraagt om een GIVEAWAY, of TWEEEY!!

(1) KLEEDJE + 2 PAAR KOUSEN: Verschillende mensen kochten na de show hun kleedje maar ik heb er eentje in maat 128 dat ik kan weggeven. Samen met twee paar mega stoere kniekousjes!

(2) PATROON + 2 PAAR KOUSEN: Wil je graag zelf aan de slag met het patroon? Dat kan ook. Ik heb de patroontjes in maat 116,122,128 hier liggen en kan ze opsturen samen met twee paar van die coole kousen!

Wat moet je doen? Hier een comment achterlaten en mijn blogje volgen op één van de volgende manieren:

Je mag ook op verschillende manieren volgen natuurlijk maar ééntje is dus genoeg 🙂 Woensdag maak ik de winnaar bekend!

Veel succes!

53 gedachtes over “Dansshow GIVEAWAY of TWEEEY!!!

  1. Wauw! Ik ben megagrote fan van dat jurkje! Ik pinde het zelf ook en het staat hoog op mijn lijst om eens zelf te maken. Maar met een patroontje gaat dat uiteraard nog veel makkelijker 🙂 Ik doe mee! Ik volg je nu via Bloglovin en op Instagram. Top!

    Like

  2. Wauw! Ik ben megagrote fan van dat jurkje! Ik pinde het zelf al en het staat hoog op mijn lijst om te maken. Met een patroontje zou dat natuurlijk makkelijker gaan 😉
    Ik doe mee met de give-away voor het patroon. Ik volg je nu via Bloglovin en Instagram. Top!

    Liked by 1 persoon

  3. wow zeg, ik kan amper reageren omdat mijn mond nog steeds openvalt van al die getallekes… Wowwowowow, hoe heb je dat klaargespeeld!!! en een klein beetje hilarisch dat je dacht dat op 1 dag klaar te krijgen 🙂 🙂 maar zijn we niet allemaal af en toe eens wat overenthousiast 😉 Ik vind het alleszins echt geweldig en ben vol bewondering! niet alleen voor die moeite, maar ook omdat ik de kleedjes echt heel erg mooi vind!!! heel tof! ik doe dus ook graag mee, liefst voor een patroontje in maatje 116 als het even kan 😉 (en don’t worry, al mijn familie woont in België, dus je moet niks naar de VS sturen, voor het geval ik misschien zou winnen 😉 )

    Liked by 1 persoon

  4. Waauw! Ik doe graag mee voor de 128 met kousjes. Of het patroon. Ik vind het 2 topprijzen. Prachtig gedaan. Dat was heel zeker dubbel genieten tijdens de show! Je mag er terecht fier op zijn. Liefs, kris

    Liked by 1 persoon

  5. Super gedaan !!! Is een berewerk tot je het resultaat ziet en je ze ziet stralen , dan zou je het zo opnieuw doen 😃 (misschien 😜) . Ik ga voor het patroontje maatje 122.

    Like

  6. Wauw, wat het jij al die “mini” prinsesjes flink in de watten gelegd, geweldig!!! Wat moet dat een grandioos gevoel hebben gegeven… Een heel podium vol met eigen gemaakte jurkjes, respect!!!
    We hebben hier ook zo’n “mini” prinses op en top!
    Ze heeft enkel jurkjes in de kast hangen en het liefst met idd zoals jij ze hebt laten schijnen met enkel kousen. Hier zou je onze prinses dol gelukkig maken met zo’n pracht jurkje en als kers op de taart de kousen erbij! Ik ben je gaan volgen op fb en ig altijd leuk voor ideetjes en inspiratie!
    Geweldig dat je je zo hebt ingezet voor de dametjes en natuurlijk voor de dansschool!!! TOP!!!🙌
    Lfs Ilse

    Like

  7. Waauw heel mooi! Kleedje is hier ook zeer welkom! Mijn 4 meisjes kunnen ze alle 4 achter elkaar volgend aan. Ze zullen er heel erg blij mee zijn… patroontje mag ook altijd dan kan oma voor hen allemaal eentje maken 😉 ❤

    Like

  8. Prachtig! Ik ben stomverbaasd!
    Zo’n mooie kleedjes! En dan zo veel stuks!
    Als je wist hoe lang ik doe over 1 kleedje … ☺️
    Knap gedaan!!! En dan nog met 3 kindjes in huis, ik doe het je niet na!

    Ik wil graag mee doen voor het patroon in maatje 122!

    Like

  9. Ohh wat een geweldige prestatie! Ik ben zelf ook moeder van 3 kids (2 dochters en een zoontje) en weet dat het dan niet altijd makkelijk is om overdag “even” te naaien.
    Super leuk dat je er een give away van gemaakt heb. Ik ga graag voor optie 2 (en als het mag maat 116 en 128😊) want met twee paar kousen, kunnen mijn meiden dan gezellig samen in hetzelfde, daar houden ze zo van!
    Alvast bedankt voor de leuke actie, ga je zeker volgen op fb en je blog op workdpress!!

    Like

  10. Onder de indruk: van de kleedjes, van de foto’s, van de professionaliteit van de dansshow… Er zijn heel veel straffe mensen in de wereld. Jij bent er ééntje van. En wat zou ik graag jouw kleedje maken in maatje 116.

    Like

  11. Wat ‘ werk! Maar met een verbluffend resultaat! Respect.
    Ik doe graag mee. Zowel het patroontje als het kleedje zouden hier tot z’n recht komen!

    Like

  12. Wauw! Wat een werk. Maar ook heel mooi.
    Het jurkje in maat 128 lijkt me erg leuk om te hebben voor mijn dametje. En interesse in het patroontje heb ik ook.

    Like

  13. Wauw! Dat is pas een naaiproject van formaat. Chapeau! En hoe schattig zijn al die kindjes seg! Die kniekousjes maken het helemaal af.

    Like

  14. Proficiat moesten we allemaal zoveel doorzettingsvermogen hebben zouden alle optredens er toch zoveel stylisher uitzien 😀 ( bestaat dat woord trouwens?) maakt niet uit dikke bravo voor jou . Ik doe mee voor het pakket met het patroon.

    Like

  15. Supermooi jurkje! Met mijn 2 meiden zou een 116 ideaal zijn! Ik ben zelf juf en heb me ooit ook eens een poging gedaan om( bestaande t-shirts) te pimpen. Ik ken het gevoel van “nooit meer” maar dan het resultaat te zien en te denken… Of toch wel! En eerlijk wat een Resultaat. Stiekem wacht ik al af naar nieuwe patroontjes bij nieuwe outfits want deze ziet er al super uit! *like*, *like*, *like!* trouwens die combinatie met de kousen, geweldig!!!

    Like

  16. Zeer mooi gemaakt, hier mag je trots op zijn 💗. Mijn dochtertje gaat volgend schooljaar voor het eerst naar de dansles en ik kan niet wachten om haar in zo’n jurkjes te zien optreden ☺Op hoop van. .. x

    Like

  17. Amai wat een werk heb je daaraan gehad maar ik begrijp maar al te goed dat je bij het zien van de show je het morgen weer opnieuw zou doen. Als mama doe je nu eenmaal alles voor je kindjes. Als ik moet kiezen tussen de 2 give away dan kies ik 2. Zo kan ik het zelf ook eens maken en wie weet ooit wel eens gebruiken bij ons op school (juf lager onderwijs) of wie weet op de dansschool van mijn dochters. Knap gedaan van jou, het ziet er een superschattig modelletje uit

    Like

  18. De balletdochter zegt ooohhh mama pleaseeeee dat kleedje wil ik. Komt dat goed uit, ze heeft maatje 128 :-). Gewoon krijgen is leuk of gewoon maken ook :-). Roos heeft hier ook een balletvoorstelling achter de rug … zo mooi hé … met tranen in mijn ogen keek ik ….. Weet je trouwens dat je dochter jouw blik heeft xxx oh ja, ik volg je overal, maar dat weet je wel 🙂

    Like

  19. Mijn mama heeft ook ooit voor een grote groep moeilijke pakjes gemaakt en ik ben 30 jaar later nog steeds niet vergeten hoeveel stress daarmee gepaard ging, dus ik zal zoiets nooit of te nimmer doen 😀 Chapeau dus dat je dit gedaan hebt en het ziet er fantastisch uit!!

    Ik ga niet meedoen met de giveaway want ik zou begot niet weten wat ik ermee moet 😉

    Like

  20. 1 woord.. Wauw!
    Via “naaien voor vriendinnen” kwam ik op deze pagina terecht.
    Het was dan ook meer dan de moeite waard om dit blogbericht te lezen!

    Ikzelf heb ook een dansclub en dit kleedje inspireert mij toch wel heel erg om ook een aantal dagen achter de naaimachine te kruipen om nadien nog trotser te kunnen zijn op de gehele show.
    Vandaar is er hier zeker en vast een grote interesse in het patroon! (Maat is van minder belang)

    Je dochtertje en de dansschool mogen trots zijn op dit fantastische werk van jou.
    Moet een enorme ontlading zijn geweest toen de kleedjes af waren.
    Maar geef toe.. Wat een heuerlijk gevoel als je die prachtige danseresjes dan ziet schitteren in jou eigen zelfgemaakte kleedjes..

    Een leuke blog om te lezen., ik volg!

    En veel succes nog.

    Like

  21. Wat mooi! In drievoud 😉
    * de jurkjes
    * de knappe dochter in mooie pose
    * de fotografie
    En nou heb ik geen plek meer voor de give away actie. Die ook te gek is!
    U mag gerust naast de schoenen lopen van trots!

    Like

  22. Oei, mijn reactie heeft hij niet opgeslagen.
    Dan nogmaals;
    Wat is het mooi! In drievoud;
    * de jurkjes (zo boffen maar met zo’n hulpmama)
    * je dochter (zo vol overgave en perfecte pose)
    * de foto’s (heerlijk nageniet zo)
    En dan heb ik niet eens meer ruimte voor de give away actie. Leuk!
    U mag gerust naast de schoenen lopen van trots hoor!
    Mocht ik winnen dan zal hij meteen weer het podium op gaan. Dan bij een weeskindje uit de musical Annie.

    Liked by 1 persoon

  23. Wat een werk! Mag je heel erg trots op zijn! Op de dochter
    Ik doe graag mee voor…. hmmmm…. doe maar patroontje met de kousen, dochter moet nog te lang groeien om in een ander maatje te passen 🙂

    Like

  24. Wow! Heel mooi! Ik heb hier thuis ook een klein danseresje lopen die het kleedje geweldig vindt. En onder al haar rokjes/kleedjes het liefst kniekousen draagt! Ik doe graag mee voor maatje 122 😍

    Like

Ik lees jullie reacties met veel plezier!

