DE WINNAARS

Super leuk om al jullie reacties te lezen!! Echt fijn om te zien dat er zoveel interesse was in het patroontje en het kleedje. Als het van mij afhing zou ik iedereen iets willen geven. Misschien moet ik toch maar eens leren hoe ik afprintbare patroontjes maak. Als iemand tips heeft, let me know! Zo zou iedereen het kunnen downloaden, that would be nice!

Winnaar van het kleedje met de kousjes is Katrien!!

Knipsel katrien

En de winnaar van het patroontje met kousjes is Kreatita!!

Knipsel kreatita

Katrien en Kreatita, stuur snel een mailtje naar yerasi376@gmail.com. Dan regelen we hoe alles bij jullie geraakt!

 

 

 

 

Een gedachte over “DE WINNAARS

Ik lees jullie reacties met veel plezier!

