King Louie verslavingske met wat twinning

Zoals jullie hier al konden lezen maakte mijn King Louie kleedje na. Het zit zo gegoten dat ik er nog meer van wou maken. Dus dan deed ik dat. Ik haalde twee super leuke stofjes bij habiba. Voor wie van de regels van de kunst houdt, mijn voorpanden zitten wel degelijk juist gekruist, ik trek foto’s van mijn spiegelbeeld, waarom dat kan je hier lezen 😉

Dus dat zit goed, maar jullie kritisch oog kan zeker wel wat foutjes ontdekken. Bij het blauwe stofje heb ik nogal wat pandjes ondersteboven geknipt zo bijvoorbeeld ;). Ik moest zuinig zijn… Ik laat het alvast niet aan mijn hart komen en ga het met evenveel enthousiasme dragen!! Oh ja, en de rug van het jumpsuit van mijn dochter, dat was een probeersel, daar moet ik ook nog wat aan sleutelen. Geweldig imperfect én geweldig genieten!

22 gedachtes over “King Louie verslavingske met wat twinning

Ik lees jullie reacties met veel plezier!

