KWC: rox broekje voor mijn hug dealer-ken

Het is de laatste tijd niet simpel om onze kleinste kleding aan te doen, laat staan dat hij het aanhoudt! Dus ging ik met hem naar deze stoffenwinkel op zoek naar een stofje, op hoop van zegen. Ik maakte een Cisse van Zonen09 in deze korte versie. Ik deed er het pulleke bij aan dat ik al een tijdje geleden voor hem had gemaakt. En ja hoor, hij heeft het toch wel ongeveer 30min aangehouden… en euhm zijn schoenen? daar ben ik dus gewoon niet aan begonnen πŸ˜‰

4 gedachtes over “KWC: rox broekje voor mijn hug dealer-ken

  1. haha, wel grappig! en herkenbaar πŸ™‚ hier doen ze (ook?) niks liever dan in hun blootje lopen trouwens πŸ˜‰ wel schoon broekje en grappige t-shirt πŸ™‚ ik duim dat het de volgende keer nog wat langer dan een half uurtje mag duren πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  2. Schoenen? Schoenen?? Waar staan die ook alweer ;).
    Gisteren liepen er hier twee-in-ondergoed rond, dus ik snap je! Desondanks een geweldig schoon tenu’ke voor als hij niet onder kleren uit kan!

    Like

Ik lees jullie reacties met veel plezier!

