jumpsuit, of toch niet…

Mijn dochter draagt tegenwoordig enkel deze of deze jumpsuit… of ze moeten in de was zitten. Dus ik dacht, misschien moet ik dat ook eens voor mezelf maken. Bovendien heb ik deze zomer het grootste deel van de tijd rondgelopen in shortjes maar enkel kleedjes genaaid. Daar moest ik verandering in brengen! Een elegante jumpsuit zou het worden!! Als top zou ik het King Louie patroon gebruiken (je bent verslaafd of je bent het niet ;)), onderaan een short die ik overtekende.

Een snel naaisel was het niet en euhm… een jumpsuit is het uiteindelijk ook niet geworden. Het stofje was niet zo rekbaar als dat van mijn kleedjes waardoor ik er toch maar voor gekozen heb om de top apart te maken (lees: ik kreeg het makkelijker over mijn borsten dan over mijn kont). Zo kan ik beide stuks ook nog apart dragen. Misschien werd ik ook wel geïnspireerd door deze post, vond ik wel leuk gevonden!

Het zwarte stofje met leuk reliëf haalde ik bij Pauli, de rekbare zwarte biais bij Veritas en de zwarte kant bij Nostex in Opwijk. Voor de biais gebruikte ik 90% voor hals en mouwen, 95% aan de heupen en 97% onderaan de short.

26 gedachtes over “jumpsuit, of toch niet…

Ik lees jullie reacties met veel plezier!

