jumpsuit met sterren

Vorig weekend zat ik in de zetel wat verveeld op facebook te kijken. Tot ik zag dat de dames van LanaLotta op de braderie in Leuven stonden. Mijn zaterdag kreeg opeens een geweldig leuke invulling. Ik sprong met mijn mademoiselleke op onze de fiets om weer stofjes te gaan voelen en een babbelke te slaan. En ja, van dat babbelen en voelen komt soms ook is een aankoopken of twee, drie, vier, vijf,…. Ik kon een aantal leuke stofjes inslaan aan het kraampje en bij het binnengaan bracht Veerle de geweldige nieuwe collectie stofjes onder de aandacht. Ik kon daarbij onmogelijk weerstaan aan dit geweldige Hilco stofje dat op de vensterbank stond te schitteren. Het voelt net iets gladder dan gewone tricot, ik kon niet wachten om ermee aan de slag te gaan!

Het is hier liefde tussen mijn dochter en jumpsuits. Dus dit prachtige sterrenstofje kreeg ook meteen een jumpsuit uitvoering. Ons mademoiselleke wou graag een transparant stofje op de schouders, dat stofje en de witte tricot haalde ik ooit eens bij Pauli.

Qua patroon is het moeilijk uit te leggen: de Hoppe, Cisse en het boek stof voor durf het zelvers lagen hier tijdens het tekenen op tafel. En voila, de jumpsuit met sterretjes werd geboren 🙂

8 gedachtes over “jumpsuit met sterren

  1. amai zo tof zeg!! en ik ben onder de indruk dat jij dat gewoon zomaar eventjes uit je hoed tovert, als combinatie van al die patronen! jij bent toch wel een echte krak zeg! Ik ga meteen ook eens zoeken naar die post met die prachtige jumpsuit met ruffles, die staat in mn geheugen gegrift dat ik die absoluut nog wil zien!! 🙂 lang leve de jumpsuits 🙂

    Like

Ik lees jullie reacties met veel plezier!

