susalabim twinning

Ik vind de tekeningen van susalabim echt heel erg leuk, en gelukkig mijn kindjes ook! Ik wou al langer eens een raglan pulleke maken met een simpel voorpand en drukkere mouwen. Dit stofje van bij lanalotta leende zich er super goed voor. En zo kon ik voor de tweede zoon ook nog de omgekeerde versie maken. De contrasterende stof komt van bij habiba. Toevallig liep mijn dochter dezelfde dag rond in de jumpsuit die ik voor haar maakte in het susalabim stofje dus dan krijg je haar er extra bij op de foto’s! Het patroon haalde ik uit Ottobre (1/2014 “Totem Owl”).

 

 

9 gedachtes over “susalabim twinning

Ik lees jullie reacties met veel plezier!

