mijn quotes op een scheurkalender *blink*

Schrijven is nooit echt mijn ding geweest. Zelfs als ik vertel kunnen de woorden mijn gedachtegang soms moeilijk volgen, bij schrijven ging het nog trager. Ook al die gekke regeltjes over d,t,dt heb ik nooit echt nuttig gevonden.

Complimentjes over mijn schrijfsels begon ik te krijgen bij de start van dit blogje. Ongelooflijk leuk is dat… Door die complimentjes durfde ik de stap zetten om voor mamabaas te schrijven, intussen al een jaar. Toen ze bij mamabaas quotes zochten voor hun scheurkalender ging ik meteen aan de slag. Intussen zijn we een paar maanden verder en zag ik de scheurkalender in de standaard boekhandel liggen en was benieuwd of er iets van mij in zou staan. En ja hoor!!!

Ik vond het echt héél erg leuk, zo mijn eigen woorden gedrukt… op papier… in de boekenwinkel… woorden uit ons gezinneke…

Dit ga ik heel erg koesteren. Ik heb er een aantal van mijn quotes uitgehaald (niet allemaal, er moet nog wat te ontdekken zijn ;)) zodat jullie al mee kunnen genieten. Heel de scheurkalender is echt geweldig! Ik heb bij een aantal quotes echt super hard moeten lachen, samen met mijn mademoiselle die intussen ook kan lezen. Plezier voor het hele gezin dus! Ik denk: op het lijstje zetten van de kerstcadeautjes!! Hier kan je hem online bestellen, dat is dan al een to do minder voor in december 😉

Zeg nu zelf, de overige 356 wil je nu toch ook lezen eh!

 

10 gedachtes over “mijn quotes op een scheurkalender *blink*

Ik lees jullie reacties met veel plezier!

