Communie

Ons madammeke doet haar communie en natuurlijk wou ik haar outfit zelf maken. Alleen kwam de communie net op een moment dat mijn energiepijl historisch laag stond, zelfs de energie om achter mijn naaimachine te gaan zitten was er niet. Het stofje lag nochtans al lang klaar (viscose van “see you at six” dat ik kocht bij Lana Lotta) en ook dat het een Jill jurkje zou worden uit la maison victor stond al vast. Dus heb er veel zitten naar staren voor ik eraan begon. En opeens ging het dan toch, op mijn gemakje, zonder haast, stapje per stapje. Terug genieten van het naaien. En gelukkig heb ik er zo van genoten dat ik er energie van kreeg. Zeker als ik ze in het jurkje in het park zag stralen. Ik laat jullie graag meegenieten.

Ah ja, ik paste het patroontje aan, ik maakte het zonder rimpeltjes vooraan. Eigenlijk omdat ik het voorpand ondersteboven had geknipt (eerlijk is eerlijk) maar nu nadien denk ik dat het zo moest zijn :). De biais komt van bij habiba en het stukje effen blauwe stof van bij Pauli. En haar vestje kocht ik bij modemakers.

 

2 gedachtes over “Communie

Ik lees jullie reacties met veel plezier!

