gestreept pulleke

Toen ik in de Knippie nummer 6: december 2015 – januari 2016 een patroon vond met een open col wist ik meteen dat het een succes zou worden. Ik was dan ook meteen verliefd op mijn eerste versie. En ik heb ook nog deze topmadam/topblogster/topnaaister op het idee gebracht om er ook zo eentje te maken. Zoiets moest ik dus gewoon overdoen 🙂

Ik gebruikte een stofje dat ik al een tijd geleden haalde bij lanalotta. Ik werkte het af met gele boordstof van bij Pauli. Ik heb heel erg lang getwijfeld of ik er al dan niet een applicatie op zou strijken. Ik had een mooie leeuw in hetzelfde geel maar mijne vent vond dat te kinderlijk voor zijn stoere jongens (venten eh ;)). Uiteindelijk besloot ik er een raket op te zetten. Spijtig genoeg had ging het mis en heeft de raket een witte rand. Nu heb ik spijt dat ik het niet zo gelaten heb natuurlijk…

Op zich blijft het een heel tof pulleke, is wel nipt aan de mouwkes dus zal snel voor ons kleinste manneke zijn. Maar diene is niet zo ne fan van poseren dus is wel handig zo 🙂

IMG_5969

IMG_5963

IMG_5965

IMG_5977

IMG_5979

       

7 gedachtes over “gestreept pulleke

Ik lees jullie reacties met veel plezier!